Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami na produkcji

Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami na produkcji

1. Cel szkolenia:

  • szkolenie ma na celu pomóc w zdefiniowaniu uczestnikom swoich mocnych i słabych stron, które w przypadku trudnych sytuacji na produkcji pomogą im w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania,
  • jest nauką eliminacji błędów i wykorzystywania nadarzających się sytuacji,
  • pomaga posiąść umiejętność znajdowania korzystnych rozwiązań nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

2. Profil uczestników: kadra zarządzająca średniego i niższego szczebla w zakładach produkcyjnych.

3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.

4. Termin i miejsce: do uzgodnienia

*możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych

5. Cena: 1600 zł netto za osobę

cena obejmuje:

  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej,
  • serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
  • 16h lekcyjnych

6. Program szkolenia:

1. Rozmowy z trudnym pracownikiem:

  • jak przeprowadzić rozmowę oceniającą/motywującą/korygującą, żeby pracownika rozwijać, a nie blokować,
  • jak poradzić sobie z agresją lub płaczem ze strony pracownika,
  • jak krytykować pracownika, a nie człowieka – konstruktywna krytyka,
  • kiedy pracownik nie chce rozmawiać – najczęstsze przyczyny,
  • kiedy pracownik będzie odbierał ocenę jako rozwój a nie “czepianie się”,
  • jak wzmocnić swoją asertywność i przełamać stres przed trudną rozmową,
  • jak przekonać pracownika tymczasowego, że warto pracować  w trybie stałej umowy.

2. Zapobieganie i reakcja na trudne sytuacje w zespole:

  • główne czynniki wywołujące konflikt – pracownik, szef, organizacja, jak je zdiagnozować?
  • jak radzić sobie z konfliktem w zespole?
  • oczernianie szefa przez pracownika przed zespołem – najskuteczniejsze reakcje.

3. Zwalnianie/przenoszenie pracowników:

  • przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem w taki sposób, żeby po otrzymaniu wypowiedzenia/przeniesienia do innego działu nie podburzał pracowników,
  • przekazanie pracownikom informacji o zmianach personalnych, w taki sposób, żeby nie spadła ich motywacja do pracy,
  • przekuwanie obawy pracowników przed utratą pracy na działania proaktywne.

4. Przekazywanie informacji:

  • jak przekazać pracownikom informację o zmianach organizacyjnych, zmianie wynagrodzeń lub systemie pracy,
  • w jaki sposób przekonać ludzi, żeby podejmowali nadgodziny.

5. Rozwiązywanie problemów:

  • 4 szybkie techniki rozwiązywania problemów,
  • w jaki sposób prowadzić zespół, żeby jego członkowie nie mieli obaw przed zgłaszaniem nieprawidłowości,
  • najbardziej efektywne narzędzia pracy grupowej sprzyjające budowie zaufania i otwartości.

 

Grupa szkoleniowa składa się z minimum 8 osób.

 

W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy

Osoba zamawiająca

Imię*
Nazwisko*
Telefon*
E-mail*
Nazwa firmy/instytucji*
NIP*
Adres


Miejscowość*
Województwo*
Kod pocztowy*
Państwo*
Uczestnik 1:

Imię*
Nazwisko*
Uczestnik 2:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 3:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 4:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 5:

Imię
Nazwisko
Uwagi dodatkowe
* Jednocześnie upoważniamy firmę Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.


Należność za uczestnictwo w kursie zobowiązujemy się uregulować przed jego
rozpoczęciem przelewem na konto:
23 1020 2401 0000 0402 0217 168
Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.


Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939

Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl