Zarządzanie dla poprawy wyników sprzedażowych

 

Zarządzanie dla poprawy wyników sprzedażowych

1. Cel: zdobycie systemowej wiedzy i umiejętności łączących sztukę diagnozowania problemów, wyznaczania celów i zadań handlowych, motywowania, przewodzenia handlowcom, organizowania działu handlowego i raportowania wyników.

2. Profil uczestników: kierownicy działów odpowiedzialnych za wyniki sprzedaży zespołów handlowych – zarówno na poziomie małego zespołu handlowego, jak i całej organizacji.

3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.

4. Termin i miejsce: do ustalenia

* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych

5. Cena: 1000 zł netto za osobę

cena obejmuje:

  • zaświadczenie,
  • materiały szkoleniowe,
  • poczęstunek.

6. Program szkolenia:

1. Sztuka doskonalenia działalności handlowej:

  • diagnozowanie przyczyn zbyt niskiej skuteczności handlowej,
  • metody identyfikacji kierunków usprawnień działalności handlowej,
  • metody identyfikacji czynników ograniczających wdrażanie usprawnień.

2. Wyznaczanie celów i zadań handlowych:

  • wyznaczanie celów dla zespołów handlowych,
  • wyznaczanie celów indywidualnych dla handlowców,
  • wyznaczanie zadań i działań sprzedażowych,
  • określanie priorytetów handlowych,
  • przewidywanie potrzebnych zasobów,
  • określanie standardów wyników dla zespołów handlowych,
  • określanie standardów wyników dla indywidualnych handlowców.

3. Organizacja działalności handlowców:

  • sprawna struktura organizacyjna działu handlowego,
  • optymalna wielkość zespołów handlowych,
  • określenie terytorium działania,
  • określenie zadań i uprawnień.

4. Motywowanie i przewodzenie handlowcom:

  • fundamentalne zasady motywowania pracowników,
  • zasady motywowania handlowców,
  • płacowe systemy motywacyjne,
  • pozapłacowe systemy motywacyjne,
  • zwalczanie czynników zmniejszających motywację handlowców.

5. Skuteczne przewodzenie zespołom handlowym:

  • budowanie silnego wizerunku lidera działu handlowego,
  • mowa ciała lidera działu handlowego,
  • sztuka efektywnego komunikowania się z pracownikami,
  • budowanie właściwych relacji międzyludzkich,
  • umiejętność prowadzenia spotkań handlowych,
  • sztuka zadawania pytań i prowadzenia rozmowy z handlowcami,
  • sztuka słuchania handlowców,
  • zasady wprowadzania zmian w działalności handlowej,
  • rozwiązywanie konfliktów w zespole handlowym,
  • sztuka coachowania handlowców.

6. Kontrola i ocena wyników handlowych:

  • raportowanie z realizacji zadań handlowych,
  • zasady kontroli handlowców,
  • zasady kontroli sprawności handlowców,
  • zasady kontroli aktywności handlowców,
  • rozmowy oceniające z handlowcami.

W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy

Osoba zamawiająca

Imię*
Nazwisko*
Telefon*
E-mail*
Nazwa firmy/instytucji*
NIP*
Adres


Miejscowość*
Województwo*
Kod pocztowy*
Państwo*
Uczestnik 1:

Imię*
Nazwisko*
Uczestnik 2:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 3:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 4:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 5:

Imię
Nazwisko
Uwagi dodatkowe
* Jednocześnie upoważniamy firmę Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.


Należność za uczestnictwo w kursie zobowiązujemy się uregulować przed jego
rozpoczęciem przelewem na konto:
23 1020 2401 0000 0402 0217 168
Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.


Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939

Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl