Techniki wywierania wpływu
1. Cel: uczestnicy poznają naturalne mechanizmy i techniki wywierania wpływu, które umożliwiają przekonywanie i zmianę postaw
u ludzi.
2. Profil uczestników: specjaliści oraz kierownicy, którzy chcą sprawnie posługiwać się technikami wywierania wpływu w komunikacji, aby odpowiedzialnie i skutecznie wdrażać właściwe rozwiązania w codziennej współpracy z ludźmi.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do ustalenia
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych5. Cena: 1.000 zł netto za osobę
cena obejmuje:
- zaświadczenie,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek.
6. Program szkolenia:
- Podejmowanie decyzji w oparciu o korzyści i wartości związane z kulturą organizacyjną firmy/instytucji.
- Przedstawianie precyzyjnie i przejrzyście własnego punktu widzenia.
- Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej.
- Świadomość roli dobrych relacji ze współpracownikami oraz komunikacja temu sprzyjająca; budowanie zaufania.
- Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną ( kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos).
- Znajomość reguł przekonywania i trików perswazyjnych.
- Świadomość własnych mocnych stron będących podstawą do tworzenia własnego pozytywnego wizerunku i autorytetu.
- Umiejętność uzyskiwania ustępstw i kompromisów.
- Świadomość roli własnego zaangażowania w procesie długotrwałego wypracowywania dobrych rozwiązań.
- Znajomość technik manipulacji w kontekście skutecznej obrony przed nimi.
W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy