Priorytetowym celem Przedsiębiorstwa Konsultingowego „AGM” oraz Przedsiębiorstwa Konsultingowego „AGM” Sp. z o.o. jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez świadczenie na wysokim i stabilnym poziomie jakościowym:
- usług konsultingowych, doradczych i szkoleniowych w zakresie wdrażania systemów zarządzania, zakładowej kontroli produkcji oraz innych standardów i norm branżowych
oraz usług w zakresie:
- przygotowania organizacji do uzyskania znaku CE,
- przygotowania organizacji do uzyskania certyfikatu akredytacyjnego Ministra Zdrowia,
- przeprowadzania badania ankietowego pacjentów podmiotów leczniczych,
- doradztwa, szkolenia i nadzoru w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
- doradztwa i nadzoru w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż.,
- doradztwa w zakresie obsługi kadrowej,
- pozyskiwania dotacji unijnych i środków inwestycyjnych,
- zarządzania, rozliczania, obsługi i auditowania projektów,
- doradztwa technicznego,
- doradztwa i szkolenia w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,
a także organizowania szkoleń otwartych i zamkniętych z zakresu BHP i ppoż., pierwszej pomocy przedmedycznej, jak również szkoleń produkcyjnych, informatycznych, z efektywności energetycznej oraz innych dla organizacji sektora prywatnego i publicznego, w tym podmiotów leczniczych.
Naszym Klientom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu wielodyscyplinarnego wykształcenia z praktyczną i teoretyczną wiedzą dotyczącą zarządzania.
Usługi świadczone przez naszych konsultantów odpowiadają potrzebom Klienta i są dostosowane do specyfiki jego działalności.
Nasz cel realizujemy poprzez:
- stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Klientów oraz stron zainteresowanych,
- fachową i rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
- spełnienie wymagań prawnych i regulacyjnych,
- określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
- uwzględnianie kontekstu firmy przy planowaniu działań operacyjnych,
- podnoszenie kwalifikacji, umiejętności i fachowości pracowników firmy oraz rozwijanie w nich poczucia odpowiedzialności za jakość świadczonych usług,
- stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
- ciągłe umacnianie pozycji na rynku, zwiększenie wyniku finansowego,
- doskonalenie wszystkich procesów oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Właściciela Przedsiębiorstwa Konsultingowego „AGM” i Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Konsultingowego „AGM” Sp. z o.o. oraz pracowników firm o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001:2015.
Tak postawioną Politykę Jakości będziemy realizować wspólnie z pracownikami, dbając o jej aktualność.
Data zatwierdzenia: 03.01.2022 r.
|
|