Priorytetowym celem Przedsiębiorstwa Konsultingowego „AGM” z biurem w Zabrzu jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez świadczenie – na wysokim i stabilnym poziomie jakościowym – usług konsultingowych, doradczych i szkoleniowych w zakresie wdrażania Systemów Zarządzania zgodnych z:
- ISO 9001;
- ISO 14001; EMAS; EcoVadis;
- ISO 45001; PN-N-18001; OHSAS 18001;
- IATF 16949;
- ISO 22000; HACCP; IFS/BRC;
- ISO/IEC 27001;
- ISO/IEC 80079-34;
- ISO/IEC 17025;
- ISO 26000;
- ISO 29990;
- ISO 13485;
- ISO 22716;
- ISO 15189;
- ISO 28000;
- ISO 17100;
- AS 9100;
- WSK; ZKP; AQAP;
- SCC;
- SQAS;
- Dobrą Praktyką Dystrybucyjną (DPD) i innymi,
oraz usług w zakresie przygotowania organizacji do uzyskania znaku CE; uzyskania certyfikatu akredytacyjnego Ministra Zdrowia; przeprowadzania badania ankietowego pacjentów podmiotów leczniczych; doradztwa, szkolenia i nadzoru w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami; doradztwa i nadzoru w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; doradztwa w zakresie wdrożenia obsługi kadrowej; pozyskiwania dotacji; doradztwa technicznego; doradztwa i szkolenia w zakresie bezpieczeństwa informacji; a także organizowania szkoleń otwartych i zamkniętych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, pierwszej pomocy przedmedycznej, jak również szkoleń produkcyjnych, informatycznych, dla placówek medycznych, z efektywności energetycznej oraz innych.
Naszym Klientom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu
i umiejętnym wykorzystaniu wielodyscyplinarnego wykształcenia z praktyczną i teoretyczną wiedzą dotyczącą zarządzania.
Usługi świadczone przez naszych konsultantów odpowiadają potrzebom Klienta i są dostosowane do specyfiki jego działalności.
Nasz cel realizujemy poprzez:
- stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Klientów oraz stron zainteresowanych,
- fachową i rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
- spełnienie wymagań prawnych i regulacyjnych,
- określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
- uwzględnianie kontekstu firmy przy planowaniu działań operacyjnych,
- podnoszenie kwalifikacji, umiejętności i fachowości pracowników firmy oraz rozwijanie w nich poczucia odpowiedzialności za jakość świadczonych usług,
- stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
- ciągłe umacnianie pozycji na rynku, zwiększenie wyniku finansowego,
- doskonalenie wszystkich procesów oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Właściciela i Dyrektora Zarządzającego/Pełnomocnika oraz pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych klientów, wynikającej
z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001:2015.
Tak postawioną Politykę Jakości będziemy realizować wspólnie z pracownikami, dbając o jej aktualność.
Data zatwierdzenia: 07.01.2019 r.
|
|