Tworzenie profesjonalnego wizerunku

Tworzenie profesjonalnego wizerunku

1. Cel szkolenia: uczestnicy szkolenia prezentacja uczą się jak minimalizować tremę, jak dobrać ubiór i jak zachowywać się odpowiednio do miejsca, charakteru prezentacji i oczekiwań publiczności.

2. Profil uczestników: menadżerowie wyższego szczebla, menedżerowie ds. handlowych, przedstawiciele handlowi oraz inne osoby uczestniczące w spotkaniach negocjacyjnych oraz reprezentujące firmę w sytuacjach biznesowych.

3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.

4. Termin i miejsce: do ustalenia.

* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych

5. Cena: 1000 zł netto za osobę

cena obejmuje:

  • zaświadczenie,
  • materiały szkoleniowe,
  • poczęstunek.

6. Program szkolenia:

1. Komunikacja werbalna, czyli co mówić i jak mówić:

  • plan wypowiedzi,
  • treść prezentacji,
  • dobór słów,
  • układ słów,
  • odpowiednie przedstawianie faktów,
  • rozwijanie umiejętności korzystania z przykładów,
  • dobieranie treści i sposobu mówienia do celu prezentacji i rodzaju odbiorców,
  • ćwiczenie odpowiedniego stylu wypowiadania się podczas prezentacji:
        – stosowanie odpowiednich form gramatycznych,
        – używanie pojęć i terminów,
        – analiza błędów i korygowanie nawyków językowych,
        – manieryzmy językowe,
  • ćwiczenie umiejętności korzystania z własnych emocji, czyli budowanie dramaturgii wystąpienia,

2. Komunikacja niewerbalna (mowa ciała), czyli jak sprawić, żeby odbiorcy nas słuchali i lubili, zatem pracujemy nad:

  • postawą ciała,
  • sposobem poruszania się,
  • tonem i siłą głosu, ( ćwiczenie dykcji i modulacji / emisji głosu),
  • gestykulacją,
  • tempem wymowy,
  • kontrola nad kontaktem wzrokowym,
  • wskazówki dotyczące wyglądu: ubioru, atrybutów, fryzury, itd.,
  • praca nad utrzymywaniem odpowiedniego wyrazu twarzy.

3. Przygotowanie części wizualnej prezentacji:

  • tytuły, hasła, diagramy, schematy, rysunki,
  • dobre operowanie:
      – kolorem,
      – wielkością i rodzajem czcionki,
      – elementami graficznymi,
      – zasady kompozycji,
      – dobór treści do części wizualnej prezentacji,
  • korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych.

4. Kontakt z publicznością:

  • jak przygotować się do pytań publiczności,
  • kontakt z odbiorcami w zależności od wielkości i typu audytorium oraz okoliczności wystąpienia,
  • radzenie sobie z kłopotliwymi słuchaczami,
  • podstawowe techniki perswazji, czyli co robić i mówić, by przekonać publiczność.

5. Radzenie sobie z tremą podczas wystąpienia:

  • indywidualny dobór technik radzenia sobie z tremą w zależności od bodźca wywołującego napięcie,
  • ćwiczenia relaksacyjne na chwilę przed wystąpieniem,
  • elementy treningu relaksacji służące radzeniu sobie z przedłużającym się stresem.

W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy

Osoba zamawiająca

Imię*
Nazwisko*
Telefon*
E-mail*
Nazwa firmy/instytucji*
NIP*
Adres


Miejscowość*
Województwo*
Kod pocztowy*
Państwo*
Uczestnik 1:

Imię*
Nazwisko*
Uczestnik 2:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 3:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 4:

Imię
Nazwisko
Uczestnik 5:

Imię
Nazwisko
Uwagi dodatkowe
* Jednocześnie upoważniamy firmę Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.


Należność za uczestnictwo w kursie zobowiązujemy się uregulować przed jego
rozpoczęciem przelewem na konto:
23 1020 2401 0000 0402 0217 168
Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.


Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939

Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl