Rozwój technik sprzedaży
1. Cel szkolenia: wypracowanie odpowiedniej strategii związanej z kontaktem oraz obługą kontrahenta. Umiejętne posługiwanie się retoryką rozmowach z potencjalnymi klientami.
2. Profil uczestników: osoby, którym zależy na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych, budowaniu trwałych relacji z istniejącymi klientami, oraz zdobywaniu nowych partnerów biznesowych.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do ustalenia
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych5. Cena: 1000 zł netto za osobę
cena obejmuje:
- zaświadczenie,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek.
6. Program szkolenia:
1. Opracowanie efektywnego scenariusza rozmowy handlowej.
2. Przygotowanie do rozmowy z potencjalnym klientem.
3. Budowanie pozytywnego wizerunku pierwszego wrażenia.
4. Wykorzystywanie w rozmowie handlowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej.
5. Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
6. Sposoby radzenia sobie z trudnymi odpowiedziami.
7. Umiejętność pracy z niezadowolonym oraz trudnym klientem.
8. Stosowanie retoryki, socjotechnik i technik wpływu społecznego.
W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy