Feedback i kontraktowanie
1. Cel: zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających przechowywania wrażliwych danych pacjentów oraz uzmysłowienie pracownikom odpowiedzialności za ochronę prywatności i bezpieczeństwa danych.
2. Profil uczestników: właściciele i menedżerowie firm.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do ustalenia
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych5. Cena: 1000 zł netto za osobę
cena obejmuje:
- zaświadczenie,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek.
6. Program szkolenia:
1. Sprawne udzielenie informacji zwrotnej w oparciu o poznane schematy.
2. Rozumienie mechanizmu emocjonalnego utrudniającego komunikowanie wprost “niepopularnych” rzeczy.
3. Nauka formułowania swojej wypowiedzi w sposób nieoceniający.
4. Rozumienie różnic między opisywaniem a ocenianiem zachowania/osoby i wie, co z tego wynika.
5. Zapoznanie się z modelem komunikacji von Thuna oraz co z niego wynika.
6. Umiejętność dostosowania treść feedbacku do konkretnej osoby.
W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy