“Jak radzić sobie z różnymi typami Klientów”
1. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest uzyskanie odpowiedzi na większość pytań o efektywne dotarcie do różnorodnych grup Klientów; czyli poznanie metod personalizacji ofert dla określonych grup typologicznych
2. Profil uczestników: Osoby, które w codziennej pracy mają styczność ze sprzedażą bezpośrednią; sprzedawców, handlowców etc.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do uzgodnienia
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych
5. Cena: do uzgodnienia
6. Program szkolenia:
- identyfikację poszczególnych rodzajów Klienta;
- podział Klientów ( marzyciel, spacerowicz, wszechwiedzący, etc.) – jak z nimi pracować i nie zwariować;
- sposoby dostosowania przekazu marketingowego do typu Klienta;
- odmienne preferencje i kryteria zakupu, zależne od postaw, charakterów i czynników psychologicznych Klienta;
- indywidualne podejścia i obsługi zgodnej z ich modelem psychologicznym;
- zasady budowania trwałych relacji z Klientem;
- wykorzystywanie podstawowej wiedzy psychologicznej do skutecznej realizacji celów sprzedażowych;
- sposoby unikania niezręczności i błędów w komunikacji z Klientem;
- obiekcje Klienta – jak przekuć je we własny sukces;
- ucieczka w ZEN; czyli jak nabierać dystansu do zdarzeń z Klientem;
przypadki i wypadki – jak analiza własnych doświadczeń może być pomocą w relacjach z różnymi typami Klientów.