Polityka prywatności

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu używania plików cookies.

Polityka dotycząca cookies i podobnych technologii
Strony i aplikacje internetowe firmy AGM Konsulting (*.agm-konsulting.pl) używają plików cookies i podobnych technologii.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu plików cookies.

1. Czym są pliki “cookies”?
To niewiekie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie ? ciastko), wysyłane przez serwer www i zapisywane na urządzeniu Użytkownika (komputerze, smartfonie, tablecie) podczas przeglądania stron internetowych. Pliki te zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową. Pliki “cookies” umożliwiają m.in. dostosowanie strony internetowej do preferencji Użytkownika, obsługę logowania i wyświetlania stron przeznaczonych tylko dla niego.

2. W jakim celu wykorzystujemy pliki “cookies”?
Serwisy i aplikacje internetowe firmy AGM Konsulting wykorzystują pliki “cookies” w celach:

  • obsługi mechanizmu logowania – używamy plików cookies sesyjnych aby po zalogowaniu utrzymać sesję Użytkownika, dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie danego serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
  • dostosowywania zawartości serwisów i aplikacji do preferencji Użytkownika
  • tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych firmy AGM Konsulting.

Podczas korzystania z serwisów internetowych firmy AGM Konsulting na urządzeniu Użytkownika mogą być zapisane pliki “cookie” pochodzące z serwisów zewnętrznych, takich jak:

  • Google Analytics – niektóre serwisy internetowe firmy AGM Konsulting korzystają z usługi Google Analytics w celu tworzenia anonimowych statystyk. Oznacza to, że podczas odwiedzania stron internetowych firmy AGM Konsulting na urządzeniu Użytkownika mogą być zapisane pliki “cookies” pochodzące od firmy Google Inc. Z zasadami Google Analytics dotyczącymi bezpieczeństwa i prywatności można zapoznać się pod adresem: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html
  • Facebook – niektóre strony internetowe firmy AGM Konsulting zwierają wtyczkę (plugin) portalu społecznościowego Facebook (przycisk “Lubię to”). Podczas korzystania z takich stron, na urządzeniu Użytkownika mogą być zapisane pliki “cookies” pochodzące od firmy Facebook Inc. jeśli jest on zalogowany w portalu społecznościowym facebook.com.

3. Jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby zarządzać plikami “cookies”?
Pliki “cookies” można zablokować zmieniając ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Można tak zmienić ustawienia przeglądarki, aby otrzymywać powiadomienie przed każdą próbą umieszczenia pliku “cookie”. Można również zmienić ustawienia w taki sposób, że przeglądarka odrzuca wszystkie pliki cookie lub tylko niektóre z nich.
Brak odpowiednich zmian tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych plików “cookies” w serwisach internetowych firmy AGM Konsulting (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki). Informujemy, że ograniczenia bądź wyłączenia stosowania plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych funkcji naszych serwisów, np. zalogowanie się na konto pocztowe.
Informacje o zmianie ustawień dla wybranych przeglądarek:

4. Informacje dodatkowe
Dodatkowe informacje na temat plików cookies i innych technologii można znaleźć m.in. w serwisach: Wikipedia, Wszystko o ciasteczkach, lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.

5. Polityka prywatności Google

1. Niniejsza witryna internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (?Google?). Google Analytics używa ?cookies?, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.
2. Serwis AGM Konsulting ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia naszym klientom usług na najwyższym poziomie, co obejmuje m.in. informowanie naszych klientów o oferowanych przez nas produktach i usługach.
3. W niektórych przypadkach (np. biuletyn, formularze kontaktowe) zbieramy informacje o użytkownikach, takie jak adresy poczty elektronicznej lub dane osobowo-adresowe. Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim chyba że po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkowników lub jeżeli wymagają tego przepisy obowiązującego prawa i służą głównie do realizacji zobowiązań wobec klientów, obejmujących m.in. dostarczanie prenumeraty i subskrybowanych wiadomości.
4. Wykorzystujemy adresy IP użytkowników w diagnozowaniu problemów związanych z pracą naszego serwera, analizą naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu naszą stroną WWW. Adres IP jest wykorzystywany do identyfikacji i gromadzenia danych osób odwiedzających witrynę (np. informacje o regionie, z którego nastąpiło połączenie). Informacje te w żaden sposób nie są łączone z danymi osobowymi subskrybentów list e-mailingowych i innych usług świadczonych przez serwis AGM Konsulting .
5. Serwis AGM Konsulting wykorzystuje pliki cookies, które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. Pliki cookies zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze użytkownika – nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wyłączenie informacji cookies w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszej witryny WWW.

 

Polityka prywatności (plików cookies) serwisu https://akademia.agm-konsulting.pl/

I. Polityka prywatności

Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk
42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14, siedziba biura 41-807 Zabrze, ul. Handlowa 2

Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.

Przetwarzanie odbywa się na mocy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL). Dane osobowe podawane w jakichkolwiek formularzach na stronie WWW są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.

Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych: inspektor@agm-konsulting.pl

Zakres danych Użytkownika, który zalogował się do utworzonego konta na Platformie szkoleniowej obejmuje następujące kategorie danych osobowych:

a)      imię i nazwisko,

c)     adres e-mail, 

7.      Dane osobowe przetwarzane są:

a)      zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,

b)     zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa oraz Instrukcją Zarządzania
        Systemem Informatycznym

c)      w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie
        usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby,
        której dane dotyczą.

II. Pliki cookies 

Platforma zbiera w sposób automatyczny tylko informacje zawarte w plikach
cookies.

W ograniczonym zakresie możemy zbierać dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików cookies znajdujących się na naszych stronach internetowych.  Cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych.
Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej. Wśród plików cookies wyróżnić możne te, które są niezbędne do działania Serwisu. Należące do tej kategorii pliki cookies wykorzystywane są, aby zapewnić:

  1. utrzymanie sesji Użytkownika;
  2. zapisanie stanu sesji użytkownika;
  3. monitoring dostępności usług.

Kolejna kategoria plików cookies, to pliki, które wprawdzie nie są niezbędne do korzystania z Serwisu, ale ułatwiają korzystanie z niego. 

Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.

Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies)w urządzeniu końcowym.

Właściciel serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej Platformy.

III. Podstawy prawne przetwarzania 

Osoby fizyczne odwiedzające stronę internetową Spółki (dalej jako Akademia AGM), mają kontrolę nad danymi osobowymi, które nam podają. Serwis ogranicza zbieranie i wykorzystywanie informacji o ich użytkownikach do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia na ich rzecz usług na pożądanym poziomie.

Podstawą prawną przetwarzania jest :

  1. zrealizowanie umowy pomiędzy nami a Tobą lub innym Podmiotem z którym zawarta została umowa(Użytkownikiem), której podstawę stanowi nasz Regulamin (jego warunki akceptuje każdy Użytkownik przed skorzystaniem z danej Usługi, wypełniają i wysyłając Formularz Zamówienia, tj. zapisując się na dany kurs/szkolenie). Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b) RODO – podanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną. Twoje dane przetwarzamy do czasu wygaśnięcia danej umowy z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane mogą być przetwarzane również po jej wygaśnięciu (jednak wyłącznie w przypadku gdy jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa, np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu prawnego dochodzenia roszczeń).
  2. przygotowanie ofert lub odpowiedzi na Twoje zapytania (Użytkownika). Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b) RODO – podanie danych w tych celach jest niezbędne do realizacji tego celu. Twoje dane przetwarzamy do czasu wysłania Ci oferty lub informacji, o którą występujesz.
  3. pomiary statystyczne (dalej zwane „statystyką”), marketing (tj. również analizowanie i profilowanie danych do celów marketingowych). Podstawą do tego celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadniony interes administratora. Te dane – zgodnie z prawem – przetwarzamy do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

IV. Komu udostępniamy lub przekazujemy dane. 

Przekazujemy dane osobowe innym wyłącznie gdy zezwalają nam na to przepisy prawa. W takim przypadku, w stosownej umowie zawieranej z podmiotem trzecim przewidujemy

postanowienia i mechanizmy bezpieczeństwa w celu ochrony danych oraz zachowania

naszych standardów w zakresie ochrony danych, ich poufności i bezpieczeństwa. Umowy

tego rodzaju zwane są umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych,  mamy kontrolę nad tym, w jaki sposób i w jakim zakresie podmiot, któremu powierzamy przetwarzanie określonych kategorii danych osobowych dane te przetwarza. W związku z powyższym wskazujemy, że odbiorcami danych osobowych, które przetwarzamy jako administrator danych osobowych mogą być:

  • ww. podmioty przetwarzające dane osobowe na mocy umów powierzenia przetwarzania
  • danych osobowych
  • podmioty świadczące usługi hostingowe na rzecz Spółki
  • pozostali podwykonawcy Spółki, świadczący usługi z zakresu dostarczania
  • oprogramowania, usługi serwisowania oprogramowania lub sprzętu, z którego
    korzystamy.
  • firmy windykacyjne (przy czym dane osobowe przekazujemy tylko w takim zakresie, w
  • jakim jest to rzeczywiście niezbędne dla osiągnięcia danego celu)
  • audytorzy i biegli rewidenci, doradcy prawni, doradcy podatkowi
  • organy nadzorujące przestrzeganie prawa, organy regulacyjne i inne organy
    administracji publicznej(przy czym w dwóch ostatnich przypadkach dane przekazujemy
    tylko wówczas i tylko w takim zakresie, w jakim jest to rzeczywiście niezbędne
    i   wymagane w myśl bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa i w sposób zgodny z tymi przepisami).

Podjęliśmy działania, aby zapewnić odpowiednią ochronę wszystkich danych osobowych, 

w tym poprzez nieprzekazywanie danych do państw trzecich.

V. Przez jaki okres przechowujemy dane. 

Twoje dane osobowe będziemy przechowywać tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą/ innym Podmiotem umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie możesz zgłaszać wobec nas i jakie my możemy zgłaszać wobec Ciebie w związku z realizacją zawartej umowy. Dane przetwarzane w celu wypełnienia ciążących na nas obowiązkach prawnych, a w szczególności podatkowych i rachunkowych, będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia tych obowiązków tj. np. dla celów podatkowych przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. Jeżeli dane przetwarzamy w celu realizacji naszych potrzeb wynikających z naszego prawnie uzasadnionego interesu, w tym statystyk, dane te będą przechowywane przez okres 10 lat. 

VI. Twoje prawa dotyczące przetwarzania. 

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługują Ci następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo żądania sprostowania danych
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach- po zakończeniu okresu archiwizacji, po ustaniu okresu przedawnienia),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.

Jeśli chcesz z nich skorzystać – skontaktuj się z nami, np. wysyłając e-mail na adres: inspektor@agm-konsulting.pl