Specjalista ds. dokumentacji
Opis stanowiska:
- opracowywanie dokumentacji dla Klientów na podstawie norm, obowiązujących wymagań prawnych, dokumentów udostępnionych przez Klienta oraz na podstawie otrzymanych informacji;
- redagowanie dokumentów;
- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z Klientami w zakresie opracowywanej dokumentacji oraz zgłaszanych problemów;
- zabezpieczanie przetwarzanej dokumentacji;
- monitorowanie aktualności norm i wymagań prawnych, zapoznawanie się ze zidentyfikowanymi zmianami.
Oferujemy: Ze swojej strony oferujemy stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych oraz dużą samodzielność działania.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe);
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej;
- dobra obsługa komputera (obowiązkowo znajomość pakietu MS Office);
- umiejętność redagowania i formatowania dokumentów;
- umiejętność pracy w stresie w warunkach ograniczonego czasu;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy;
- odwaga i komunikatywność;
- zdolności analityczne oraz organizacyjne;
- dyspozycyjność.
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać z dopiskiem „Praca” na e-mail dokumentacja@agm-konsulting.pl
Dokumenty muszą zawierać klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – t.j. Dz.U. 2016 poz. 922).