Znajomość procedur obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami przez personel placówki medycznej

Znajomość procedur obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami przez personel placówki medycznej

1. Harmonogram szkolenia 

  1. Psychodynamiczne rozumienie zasad komunikacji w relacji personel placówki – Pacjent ze szczególnymi potrzebami.
  2. Specyfika kontaktu z pacjentami ze szczególnymi potrzebami w zależności od ich cech interpersonalnych i głębokości zaburzeń.
  3. Zakres wpływu komunikacji i postawy kadry menadżerskiej na osiągniecie współpracy, celów terapeutycznych.
  4. Specyfika komunikacji Personel Placówki- Pacjent ze szczególnymi potrzebami.
  5. Specyfika komunikacji Personelu placówki POZ – Pacjent ze szczególnymi potrzebami
  6. Typowe sytuacje trudne w kontakcie Personel Placówki – Pacjent ze szczególnymi potrzebami.
  7. Ćwiczenia z warsztatami.

2.Profil uczestników: Usługa skierowana jest do wszystkich pracowników placówek medycznych.

3.Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.

4.Termin i miejsce: harmonogram szkoleń

* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych

cena obejmuje:

  • zaświadczenie,
  • materiały szkoleniowe,
  • poczęstunek.

Skontaktuj się z nami - w czym możemy pomóc?

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939 oraz Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Sp. z o.o. NIP: 6482798837, REGON: 385848588, KRS: 0000835694.

    Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl