Znajomość procedur obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami przez personel placówki medycznej
1. Harmonogram szkolenia
- Psychodynamiczne rozumienie zasad komunikacji w relacji personel placówki – Pacjent ze szczególnymi potrzebami.
- Specyfika kontaktu z pacjentami ze szczególnymi potrzebami w zależności od ich cech interpersonalnych i głębokości zaburzeń.
- Zakres wpływu komunikacji i postawy kadry menadżerskiej na osiągniecie współpracy, celów terapeutycznych.
- Specyfika komunikacji Personel Placówki- Pacjent ze szczególnymi potrzebami.
- Specyfika komunikacji Personelu placówki POZ – Pacjent ze szczególnymi potrzebami
- Typowe sytuacje trudne w kontakcie Personel Placówki – Pacjent ze szczególnymi potrzebami.
- Ćwiczenia z warsztatami.
2.Profil uczestników: Usługa skierowana jest do wszystkich pracowników placówek medycznych.
3.Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4.Termin i miejsce: harmonogram szkoleń
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych
cena obejmuje:
- zaświadczenie,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek.