Szkolenie dla brygadzistów
Obecność brygadzisty czy kadry zarządzającej w przedsiębiorstwie produkcyjnym to fundament efektywnej pracy całego zespołu, a także podstawa racjonalnie prowadzonych procesów. Osoba zajmująca stanowiska kierownicze powinna posiadać szereg kompetencji miękkich i twardych, aby skutecznie przekazywać polecenia, odpowiednio zarządzać harmonogramem pracy oraz wybierać najlepsze sposoby kierowania poszczególnymi jednostkami.
Jedną z możliwości podniesienia lub zdobycia kompetencji w tym zakresie są szkolenia dla brygadzistów. Obejmują szereg zagadnień, które przygotowują aspirujących mistrzów, małych managerów oraz brygadzistów do świadomego działania w tym obszarze.
Nasze przedsiębiorstwo oferuje profesjonalne szkolenie dla brygadzistów, którego głównym celem jest udoskonalenie kompetencji twardych i miękkich wśród pracowników aspirujących na stanowiska zarządcze w firmie. Poniżej przedstawiamy szereg informacji na temat organizowanego przez nas kursu.
Brygadzista – szkolenie dla kadry zarządzającej
Istnieje wiele powodów, dla których warto zdecydować się na udział w szkoleniu dla brygadzistów. Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w organizacji tego typu przedsięwzięć. Każde szkolenie realizowane jest w sposób profesjonalny oraz uwzględniający szereg zagadnień, które stanowią przydatne kompendium wiedzy dla produkcyjnej kadry zarządzającej, inżynierów jakości i procesów, osób zajmujących stanowiska decyzyjne w branży technologicznej, a także innych podmiotów działających w obszarze produkcyjno-usługowym.
W szkoleniu może wziąć udział każdy, kto chce zdobyć obszerną wiedzę na temat budowania wizerunku, relacji międzyludzkich w firmie czy umiejętności implementacji narzędzi wspierających rozwój kompetencji.
Szkolenia dla brygadzistów – cena i opinie konsumentów
Poniżej zamieszczamy szereg podstawowych informacji na temat realizacji szkoleń dla brygadzistów. Przed podjęciem decyzji o zapisie na kurs prosimy o szczegółowe zapoznanie się przedstawionymi niżej punktami. Nasi eksperci służą także profesjonalnym poradnictwem w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do sposobu organizacji szkolenia. Zaznaczamy, że istnieje możliwość zaplanowania szkoleń zamkniętych. Aspekt ten wymaga jednak wcześniejszego uzgodnienia szczegółów z właścicielem przedsiębiorstwa.
Wysoką jakość proponowanych usług szkoleniowych potwierdzają opinie setek zadowolonych pracowników firm. Konkurencyjna cena, dbałość o detaliczną organizację przebiegu kursu, a także prezentacja ciekawych, a zarazem przydatnych w praktyce zagadnień to aspekty, dla których warto zdecydować się na współpracę z naszym przedsiębiorstwem.
Brygadzista, mistrz – mały menedżer
1. Cel szkolenia:
- wspieranie, motywowanie i budowanie zespołu,
- wybór najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem,
- analiza przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im,
- doskonalenie postawy asertywnej,
- skuteczne metod zarządzania czasem.
2. Profil uczestników: inżynierowie jakości, inżynierowie procesu, technolodzy, produkcyjna kadra zarządzająca.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do uzgodnienia
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych
5. Cena: 1600 zł netto za osobę
cena obejmuje:
- zaświadczenie ukończenia szkolenia,
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej,
- serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
- 16h lekcyjnych
6. Program szkolenia:
I. PRZYWÓDZTWO – OSOBOWOŚĆ LIDERA:
- menadżer – pozytywy – negatywy,
- style zarządzania a moi pracownicy,
- budowanie wizerunku przywódcy.
II. BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH:
- zasady procesu komunikacji,
- dobre i złe nawyki komunikacyjne,
- najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji,
- budowanie pozytywnego wizerunku,
- techniki wywierania wpływu,
- świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
III. BUDOWANIE I MOTYWOWANIE ZESPOŁU:
- motywy postępowania,
- motywowanie podwładnych (integracja zespołu),
- skuteczne przekazywanie poleceń,
- kontrola,
- pochwała vs. (motywująca) nagana,
- zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania.
IV. ROZWIJANIE POSTAWY ASERTYWNE:
- postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia),
- zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne),
- czynniki hamujące asertywność,
- rozwijanie postawy asertywnej,
- praca z „hamulcami” asertywności,
- budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie.
V. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KOMPETENCJI I ZAANGAŻOWANIA PRACOWNICZEGO:
- 5S,
- system sugestii,
- 5x dlaczego,
- praca w małych grupach.
Grupa szkoleniowa składa się z minimum 8 osób.
W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy