Komunikacja z pacjentem 60+
1. Cel szkolenia: dostarczenie pracownikom placówek medycznych wiedzy i wypracowanie zasad profesjonalnej obsługi pacjenta 60+.
2. Profil uczestników: personel mający bezpośredni kontakt z pacjentem 60+ (lekarze, pielęgniarki, położne, rejestratorki) w placówkach medycznych (szpitalach, przychodniach) oraz osoby zarządzające zakładami opieki zdrowotnej.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do ustalenia.
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych
5. Cena: 1000 zł netto za osobę
cena obejmuje:
- zaświadczenie,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek.
6. Program szkolenia:
- mapa empatii pacjenta 60+,
- model obsługi Ja i model obsługi TY,
- proces obsługi pacjenta 60+ w placówce medycznej,
- skuteczne narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- budowanie porozumienia w zależności od preferowanego stylu komunikacji pacjenta,
- skuteczne metody postępowania w sytuacjach trudnych,
- komunikacja asertywna w obsłudze pacjenta 60+,
- komunikacja lekarz – pacjent 60+.
W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy