Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem
1. Cel szkolenia: przygotowanie do nawiązania właściwego kontaktu z pacjentem, zwłaszcza trudnym oraz skutecznego organizowania ruchu pacjentów w placówce; zarówno w szpitalu, jak i w przychodni.
2. Profil uczestników: personel mający bezpośredni kontakt z pacjentem (lekarze, pielęgniarki, położne, rejestratorki) w placówkach medycznych (szpitalach, przychodniach) oraz osoby zarządzające zakładami opieki zdrowotnej.
3. Forma szkolenia: kurs połączony z ćwiczeniami.
4. Termin i miejsce: do ustalenia.
* możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych
5. Cena: 1500 zł netto za osobę
cena obejmuje:
- zaświadczenie,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek.
6. Program szkolenia:
- czym jest komunikacja,
- osobowość pacjenta a komunikacja z pracownikiem służby zdrowia,
- elementy robienia dobrego wrażenia: mowa ciała, sposób wypowiadania się, etykieta, kontakt z pacjentem, empatia,
- budowanie silnych relacji z pacjentami,
- skuteczne prowadzenie wywiadu lekarskiego,
- pacjent niezadowolony i rozczarowany,
- pacjent, który „wie lepiej”,
- pacjent nieuprzejmy lub agresywny,
- skuteczne przekazywanie zaleceń medycznych.
W celu zgłoszenia na szkolenie proszę wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy