Chcesz się dowiedzieć więcej o naszej firmie?
REGULAMIN KONKURSU
„ZMIANY JAKO ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI”
§1 ORGANIZATOR KONKURSU
1. Organizatorem Konkursu jest Przedsiębiorstwo Konsultingowe
AGM Sp. z o.o. (zwane dalej „Organizatorem”).
2. Dane organizatora:
Przedsiębiorstwo Konsultingowe „AGM” Sp. z o.o.
ul. Handlowa 2, 41 – 807 Zabrze
NIP: 6482798837
REGON: 385848588.
3. Osoba odpowiedzialna za przebieg i realizację Konkursu oraz uprawniona do udzielania informacji na temat Konkursu:
Helena Wloka, Dyrektor Zarządzający
Telefon kontaktowy: +48 795 456 336
e-mail: hwloka@agm-konsulting.pl
§2 ZADANIE KONKURSOWE
1. Tytuł Konkursu: „ZMIANY JAKO ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI”.
2. Zadanie konkursowe polega na udzieleniu przez uczestników odpowiedzi na pytanie konkursowe „Co chciałbyś poprawić w codziennym funkcjonowaniu swojej organizacji?”.
§3 WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Uczestnikiem Konkursu mogą zostać uprawnieni przedstawiciele placówek medycznych zarejestrowanych i funkcjonujących na terytorium RP.
2. Każdy uczestnik Konkursu może przedstawić wyłącznie jedną pracę konkursową – (jedna placówka medyczna może przedstawić jedną pracę konkursową).
3. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
4. Odpowiedź na pytanie konkursowe powinno być udzielone w sposób kreatywny.
5. Pracę konkursową składa się poprzez wypełnienie formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
6. Prace nadesłane na Konkurs muszą być pracami własnymi, wykonanymi samodzielnie, nigdzie wcześniej niepublikowanymi, nie przedstawianymi na innych konkursach. Nadesłanie pracy na Konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji w powyższych zakresach.
7. Prace będą oceniane indywidualnie.
§4 TERMIN I WARUNKI DOSTARCZENIA PRAC
1. Prace należy dostarczyć do siedziby Organizatora osobiście lub drogą pocztową (pocztą tradycyjną, elektroniczną lub przesyłką kurierską, na koszt nadającego).
2. Prace należy nadsyłać na adres:
Przedsiębiorstwo Konsultingowe „AGM” Sp. z o.o.
41 – 807 Zabrze
ul. Handlowa 2
z dopiskiem: „Konkurs”
lub adres e-mail: agm@agm-konsulting.pl (z tytułem wiadomości „Konkurs”).
3. Prace konkursowe należy złożyć do dnia 31 marca 2025 roku
(w przypadku prac nadsyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego). Prace przekazane po podanym terminie nie będą dopuszczone do konkursu i poddane ocenie.
4. Przewidywany termin rozstrzygnięcia i ogłoszenia wyników konkursu:
15 kwietnia 2025 roku.
5. Laureaci Konkursu zostaną powiadomieni o przyznaniu nagród pisemnie bądź telefonicznie.
6. Organizator nie zwraca nadesłanych prac.
7. Organizatorzy nie odpowiadają za zniszczenie prac w trakcie ich dostarczania drogą pocztową.
§5 ZASADY OCENY PRAC
1. O wyłonieniu zwycięzców Konkursu decyduje Komisja Konkursowa
w składzie:
a. Przewodniczący Komisji Konkursowej – Helena Wloka
b. Członek Komisji – Alicja Iwan
c. Członek Komisji – Jolanta Pędziwiatr
2. Z przedłożonych prac Komisja Konkursowa wybierze 3 prace, których autorzy otrzymają nagrody. Pierwsze, drugie, trzecie miejsce.
3. Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
a. zgodności z tematem Konkursu,
b. oryginalność,
c. innowacyjność.
4. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
5. Prace konkursowe, które będą posiadały braki formalne (błędnie lub nieczytelnie wypełniony formularz, brak podpisanej klauzuli informacyjnej „RODO”), nie będą oceniane przez Komisję Konkursową.
§6 NAGRODY
1. Organizator przewiduje dla zwycięzców następujące nagrody według miejsc:
I. Stacjonarne szkolenie z obsługi trudnego pacjenta.
II. Śledzenie dotacji i miesięczne przekazywanie raportu, przez okres 12 miesięcy.
III. Spotkanie omawiające możliwość wdrożenia akredytacji/autoryzacji.
2. Nagrody nie podlegają wymianie na równowartość pieniężną.
3. Nazwy zwycięskich podmiotów mogą zostać umieszczone na stronie internetowej www.agm-konsulting.pl oraz w mediach społecznościowych Organizatora.
4. Organizator nie przewiduje udostępniania treści prac konkursowych do publicznej wiadomości.
§7 PRAWA AUTORSKIE
1. Z dniem dostarczenia prac do siedziby Organizatora, autorzy przekazują prawo do bezpłatnego wykorzystania swoich prac w celach promocyjnych, zgodnie z oświadczeniem zawartym w Załączniku nr 1 Regulaminu oraz własność egzemplarzy.
2. Uczestnikom Konkursu nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu korzystania przez Organizatora z nagrodzonej pracy.
3. Uczestnicy Konkursu ponoszą wszelką odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich.
§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator zastrzega sobie prawo do: przerwania, zmiany regulaminu Konkursu lub unieważnienia Konkursu bez podania przyczyn.
2. Wszelkie dodatkowe informacje udzielane są przez osobę wskazaną w § 1 pkt 3.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu „ZMIANY JAKO ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI”
FORMULARZ KONKURSOWY
Odpowiedz na pytanie konkursowe:
„Co chciałbyś poprawić w codziennym funkcjonowaniu swojej organizacji?”
Nazwa Organizacji: …………………………………………………………………………………………………….
Adres Organizacji:
…………………………………………………………………………………………………….
E-mail:
…………………………………………………………………………………………………….
Telefon kontaktowy:
…………………………………………………………………………………………………….
Imię i nazwisko przedstawiciela:
…………………………………………………………………………………………………….
Odpowiedź:
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią Regulaminu Konkursu
„ZMIANY JAKO ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI” i akceptuję jego postanowienia.
………………………………………………………………………..
(podpis, miejsce i data)
W związku ze zgłoszeniem uczestnictwa w Konkursie, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i w związku z realizacją Konkursu.
………………………………………………………………………..
(podpis, miejsce i data)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Konsultingowe „AGM” Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu, ul. Handlowa 2;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@agm-konsulting.pl;
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu „ZMIANY JAKO ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI”, zgodnie
z Regulaminem Konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
4) Dane nie będą przekazywane osobom trzecim, będzie je przetwarzał tylko administrator;
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu przetwarzania.
6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem;
7) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego
do ochrony danych osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych przeprowadzeniem i rozstrzygnięciem Konkursu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Przedsiębiorstwo Konsultingowe „AGM” Sp. z o.o., z siedzibą w Zabrzu, ul. Handlowa 2 dla celów związanych z przeprowadzeniem i rozstrzygnięciem Konkursu.
______________ ______________________
data czytelny podpis