System jakości utworzony w oparciu o zasady DPD (GDP) w przedsiębiorstwie powinien zapewniać:
- zamawianie, dostawy, przyjmowanie, przechowywanie, wydawanie lub wysyłkę produktów leczniczych zgodną z wymogami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej;
- jasne określenie zakresu obowiązków i uprawnień kierownictwa;
- dostarczanie produktów leczniczych uprawnionym odbiorcom w odpowiednim terminie;
- bieżące dokumentowanie działań;
- dokumentowanie i badanie odstępstw od ustalonych procedur;
- podejmowanie działań naprawczych i zapobiegawczych w celu usunięcia odstępstw i zapobiegania im zgodnie z procedurami zarządzania ryzykiem w zakresie jakości.
Certyfikacja systemu DPD (GDP) niesie za sobą szereg korzyści, dotyczących zarówno wewnętrznego funkcjonowania firmy, a także wzmacnia prestiż i zaufanie do jednostki w oczach potencjalnych kontrahentów. Wypełnienie wymagań narzuconych przez prawo.
Praktyka pokazuje, że wdrożenie systemu DPD rzeczywiście zwiększa przewagę konkurencyjną oraz ogranicza ryzyko w łańcuchu dystrybucji produktów leczniczych. Otrzymując ten certyfikat, pokażą Państwo, że przedsiębiorstwo realizuje zasady Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej z najwyższą starannością i zgodnie z wymaganiami prawnymi.
Nasza firma oferuje profesjonalną pomoc oraz doradztwo we wdrożeniu zasad Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej zgodnie z wymaganiami prawnymi. Dysponujemy wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, konsultingiem, a także doradztwem środowiskowym. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwa przedsiębiorstwu szybkie, sprawne i pełne wdrożenie zasad DPD. Certyfikat ten jest inwestycją na wielu płaszczyznach, takich jak: wizerunek firmy, proces dystrybucji czy zapewnianie jakości produktów.
Skontaktuj się z nami
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl