Ankieta na rozwój działalności

Ankieta na rozwój działalności

Proszę o wypełnienie ankiety, która pozwoli na weryfikację Państwa projektu pod kątem możliwości dotacyjnych. Po dokonanej analizie otrzymają Państwo informację na temat odpowiednich źródeł wsparcia projektu.

Pola oznaczone * są wymagane.

    DANE PERSONALNE

    1. *Imię i nazwisko:
    2. *Stanowisko:
    3. *Telefon:
    4. *Adres email:

    DANE FIRMY

    1. *Nazwa Firmy:
    2. *Adres:
    3. *Telefon:
    4. *Adres e-mail:
    5. *NIP:
    6. *REGON:
    7. *Status Przedsiębiorstwa:
    8. *Data utworzenia Firmy:
    9. *Wielkość obrotów:

    • ROK 2020 [zł]:

    • ROK 2021 [zł]:

    • *ROK 2022 [zł]:

    10. *Wielkość średniorocznego zatrudnienia (bez umów zleceń i umów o dzieło z uwzględnieniem wielkości etatów + właścicieli):

    • ROK 2020 [EPC]:

    • ROK 2021 [EPC]:

    • *ROK 2022 [EPC]:

    11. Czy w Państwa przedsiębiorstwie 25% lub więcej kapitału lub praw głosu kontrolowane jest przez inne przedsiębiorstwo (bądź organ państwowy)?

    12. Czy posiadają Państwo 25% lub więcej kapitału lub praw głosu w drugim przedsiębiorstwie?

    13. *Czy posiadają Państwo certyfikaty?

    14. Krótki opis Firmy:

    CEL INWESTYCJI

    1. *Miejsce realizacji inwestycji:

    • *Województwo:

    • *Powiat:

    • *Miejscowość:

    2. Cel inwestycji:

    3. *Krótka charakterystyka inwestycji (np.: jakie prace budowlane będą wykonane, jakie maszyny, sprzęt należy zakupić, czy konieczne jest przygotowanie projektów, uzyskanie zezwoleń, pracowników z uprawnieniami):

    4. *Szacunkowe koszty inwestycji łącznie w zł:

    • *Maszyny i urządzenia [zł]:

    • *Nieruchomości [zł]:

    • *Własności niematerialne i prawne (np. programy, licencje) [zł]:

    • *Materiały i prace budowlane [zł]:

    5. *Czy zostały rozpoczęte prace nad inwestycją?:

    6. *Harmonogram realizacji inwestycji

    • *Rozpoczęcie:

    • *Zakończenie:

    7. *W jaki sposób inwestycja będzie finansowana do momentu otrzymania dotacji?

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.