Ankieta na otwarcie działalności

Ankieta na otwarcie działalności

Proszę o wypełnienie ankiety, która pozwoli na weryfikację Państwa projektu pod kątem możliwości dotacyjnych. Po dokonanej analizie otrzymają Państwo informację na temat odpowiednich źródeł wsparcia projektu.

Pola oznaczone * są wymagane.

    OSOBA DO KONTAKTU

    1. *Imię:
    2. *Nazwisko:
    3. Stanowisko:
    4. Telefon stacjonarny:
    5. *Telefon komórkowy:
    6. *Adres email:

    DANE PRZYSZŁEJ FIRMY

    1. Nazwa Firmy:
    2. Adres:
    3. Telefon:
    4. Strona www:
    5. Adres e-mail:
    6. Status Przedsiębiorstwa:
    7. *Planowana forma prawna działalności:
    8. Przedmiot i zakres podstawowej działalności (PKD) z bazy REGON:
    9. *Planowana data utworzenia działalności:
    10. *Wielkość planowanego zatrudnienia:
    11. Czy posiadają Państwo 25% lub więcej kapitału lub praw głosu w drugim przedsiębiorstwie?

    12. Krótki opis Firmy (pytania pomocnicze):

    • Czym chcecie się Państwo zajmować?
    • Na jakim rynku planujecie Państwo działać ? (np. gmina, województwo, kraj)
    • Czy produkt/usługa, które Państwo wprowadzicie będą innowacyjne?
    • Czy posiadacie Państwo doświadczenie/wykształcenie w zakresie działalności, jaką planujecie otworzyć?
    • Czy planujecie Państwo kierować swoją ofertę do osób fizycznych czy innych przedsiębiorców?
    • Czy chcielibyście Państwo później rozwijać swoją działalność również w innym kierunku? Jeśli tak, to w jakim?

    INFORMACJE DOTYCZĄCE PROJEKTU

    1. *Miejsce realizacji inwestycji:

    • *Województwo:
    • *Powiat:
    • *Miejscowość:

    2. Cel inwestycji:

    • Nowa usługa – proszę podać jaka:
    • Nowy produkt – proszę podać jaki:
    • Nowa linia technologiczna – proszę podać jaka:
    • Produkt/usługa innowacyjny/a na poziomie:

    3. Krótka charakterystyka inwestycji (np.: jakie prace budowlane będą wykonane, jakie maszyny, sprzęt należy zakupić, czy konieczne jest przygotowanie projektów, uzyskanie zezwoleń, pracowników z uprawnieniami):

    4. Szacunkowe koszty inwestycji łącznie w zł:

    • Maszyny i urządzenia [zł]:
    • Nieruchomości [zł]:
    • Własności niematerialne i prawne (np. programy, licencje) [zł]:
    • Materiały i prace budowlane [zł]:
    • Szkolenia [zł]:
    • Doradztwo [zł]:

    5. *Czy zostały rozpoczęte prace nad inwestycją?:

    6. Harmonogram realizacji inwestycji

    • Rozpoczęcie:
    • Zakończenie:

    7. W jaki sposób inwestycja będzie finansowana do momentu otrzymania dotacji?

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.